310510

Måndag
Helt ny vecka igen, är det inte wunderful!?
Jag har blivit galet seg på att uppdatera min blogg, som är ganska taskigt mot Linnea eftersom hon är intresserad av min att läsa i den hihi. Ska bli bättre, det lovar jag!! :)
Helgen var underbar och började redan på torsdagen!!
I Torsdags var jag med min bästa vän Anna samuelsson, sa jag att hon är underbar!? I vilket fall som helst så bestämde vi oss för att leka och då blev det automatiskt att åka till studentlägenheterna vid willys där några goa killar satt å förfestade.. jag och Anna var inte sena på den. Vi gick sedan ner till Bodegan, guld var det!! Klockan var väl kanske halv 2 när vi kom hem till lägenheten och när Anna hade tvättat av sig sitt smink och jag hade tagit på mig min sovtröja så var det visst dax för efterfest vid polisstationen så bara på min sketa till cyckel och tramap iväg, Var väl hemma någon gång vid 4 igen ! :)
I fredgas somnade jag hemma hos min man vi 10 på kvällen, GALET TRÖTT !
I lördags var det grill Derome med några mysiga tjejer, sedan vidare till stan och cheers där det fanns massa trevligt folk :).
i går tog jag och min det vääääldigt passivt, mums på det!
Dagen idag har än så länge varit slapp som fan, det örjade med att vi fick kaffe/saft och bulle på förtsa lektionen och sedan andra lektionen som var med Kiki så fick vi komma hem till henne för att äta paj med vaniljsås och drick te, HARREBARRE va hon är go asså!!
I eftermiddag klockan 6 så blir det att kolla korpen fotboll med Fylle, GO PÖLS!! :D
JAG SAKNAR LINNEA OCH IDA! SANRT SES VI IGEN !!

xoxo




Emma - Rasmus Seebach - Nattravn


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har det gött du..livet e en fest!!

Pöss

2010-05-31 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0