270510

Torsdag
Det är helt galet att tiden går så fort, kan knappt fatta det!
Idag är det bara två veckor kvar tills Linnea och Ida kommer hem och jag kan knappt fatta det. Det känns som förra veckan när vi stod å vinkade av dom i Gbg dendär januari kvällen, USCH ! But, NO MORE! Kan knappt bärga mig längre.
Idag var jag i skolan i ca 2 timmar, hur skönt som helst.. vi kollade på pretty woman och år kina puffar samt drack loka, inte alla dock men jag iaf.l Pretty woman hade jag aldrig sett förut och jag tyckte om den riktigt mycket faktiskt :). Jag sitter och pluggar en del nu så då kände jag att det var dax för ett avtryck här med tanke på att det var ett tag sen sist :).
I morgon blire skolan och sen är det genast helg Me Lööööve It ! :).
Ha de


xoxo


Emma - STUDENT 2010
<3



Kommentarer
Postat av: Sissey

Underbart att få läsa din blogg, gillade bilden btw. Saknar dig massor men snart så !

Puss bästa syster <3

2010-05-27 @ 22:08:36
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så var du hos oss å åt god mat å sov lite hihi.

löv ya

2010-05-27 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0