250510

Tisdag
Idag har vart en underbar dag för mig :)
Jag gjorde klart min tenta i Religionen samt att jag har fått med mig massa arbeten hem som ska göras.. Det är faktiskt ett stort steg för mig, HAHA!
Innan vi började så var jag och Fylle på E house å jag köpte en vaniljlatte som var som vanligt sjukt gott. Efter det gick vi till SYV Bengt stribén och skaffade fram mina studieplan och det visade sig att änså länge har jag 8 VG ett IG å resten G å de e jag fan nöjd med :P. Hoppas det blir mer av det förstnämnda.
Igår var Frida hammarberg här och hon är så himla söt så hon hade med sig Fika som vi fikade på , samtidigt var jag med Min fina och underbara vän Anna smuelsson. Vi åkte sedan hem till Annas syster frida ochh kollade på full fräs som är sjuk kul, HAHA!
Idag har Louise varit här med fika och vi har pratat massor med kärlek å det gillar jag. Du är ocjså en underbar vän.
Nu sitter jag och väntar på min man som snart ska komma till mig då vi ska mysa i massor hoppas jag. Jag pratade också på gfejan med Linnea idag och tro det eller ej men det är bara två veckor och två dagar tills dom kommer hem till min student och det bara pirrar i min mage när jag tänker på det :).

xoxo




Emma - JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE VÄNNER OCH FAMILJ !
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

JAG ÄLSKAR !! <3

2010-05-25 @ 22:21:14
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

jag med =0 pöösss på er

2010-05-25 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0