220510

Lördag
SOLEN LYSER Å ALLT KÄNNS UNDERBART!
Just nu ligger jag i min säng och pratar med min älskade syster på fejjan, alltid lika underbart att prata med dig! Jag vaknade hos min baby idag efter en go kväll igår med Anna och Lollo, så himla bra är ni. Vaknade först vid halv 8 och somnade ganska snabbt om till klockan var ca 12 då var det upp och ner för trappan för att äta susannes underbara mat, igen! Denna gången blev det lax, MUMS! Efter det så tog jag och Danne bilen till mamma för att kolla hur det gick med bokningen.. det var ju lite strul där ett tag, men nu är det boooookat.. två veckor i turkan, side med massa underbara människor! PUSS PÅ DET!
Ikväll har vi inte planerat så mycket, men det blir iaf nyktert för min del eftersom jag ska köra hem pappa och carina inatt :) Men det blir troligtvis grill med Putte och Danne, Mest mys!!

Ha de
xoxo




Emma - SOMMAREN ÄR HÄR!
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det fint.

Pöss Löv ya

2010-05-22 @ 23:21:52
Postat av: Nea

Det låter som en mysig helg :)

Puss<3

2010-05-23 @ 13:59:22
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0