210510

FREDAG!
Helt sinnesjukt vad veckorna får fort, blir ju förfan nästan mörkrädd ;).
Igår skrev jag inget inlägg men kan berätta lite hur dagen var. Det började med att vi skulle till kurorten och gå runt på en visning där. Så blev inte fallet, inte för min del iaf. Alma fuckade upp allting med skjuts så fick jag förklara för kiki sen hur det låg till. INTE OK! Aja, Bjurre hämtade mig iaf sen på skolan i en cab så då har man åkt det i sommar. I vilket fall som helst så åkte vi ner till blå dörren för att köpa bbaguette, denna gången en lite mörk mned räkröra. SINNES!! Efter det så blev det en liten raggarunda med Bjurre, Lina, Frida och Joppe. Galet skoj var det faktiskt.. och bilen är ju sjukt snygg med! :) Sen hem till mig och sedan en tur till Mamma och gekås. Sedan till Danne för att återigen kolla en film som han hade valt att hyra, SJUKT DÅLIG.. Förlåt baby.. men inte bra alls. HAHA!

Idag vaknade jag vid 9 hemma hos min man och åkte då dirr hem till pappa som kom hem sent igår.. men efter en halvtimma så kom mormor och hämtade mig för vi skulle åka å handla ett tält till min student, det kommer nog bli awesome, Btw! Vi åkte också till blomsterlnadet för att hon skulle handla blommor och sedan vidare till tvååker där hon bjöd på mat i körvalådan, HAHA! :D
Sedan hem till mamma för att prata resa och snart ska de bokas!! :) Kan knappt bärga mig :D.

Ikväll blir det nog lite grogg med Danne och hans bror Johan.. Kommer säkert bli trevligt. Jag får ju också känna på hur det är att festa med dom riktiga A-lagarna, HAHAH :D.
Sooni blir det dusch och sedan göra sig redo för kvällen!



xoxo




Emma - Städa rummet först kanske !?
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppa du hade det bra igår fina dotter.

Alltid lika trevligt när du kommer hit.

Älskar dig

Pöss

2010-05-22 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0