190510

Onsdag
Redan lillördag, de e ju helt galet vad tiden går fort. Veckorna bara flyger iväg :).
Idag började jag skolan 9.20 med ellära där vi idag fick koppla kontakter å grejer haha, de e typ mitt nya yrke för jag var sjukt grym hihi. Efter det så var det tänkt att jag skulle plugga lite för jag har ett arbete som ska vara färdigt nu på måndag, men istället så blev det till att åka till fästningen å steka med Göran å fylle, helt underbart väder är det ute! Innan vi åkte till fästningen så åkte vi till E house å köpte kaffe, jag köpte ju självklart vanilj latte, helt galet jävla gott är det!! Och hela dagen idag har bara varit underbar, fick reda på också att jag inte behöver göra något prov i samhäll för att få G utan jag får det ändå hih, tobbe är GULDKILLEN!! :)
Dock fick jag tillbaka mitt arbete i religion å det gick mindre bra. Men tycker faktiskt att han är lite orättvis i bedömningen för jag har fått G på alla prov i religion och nu bara för att tentan inte gick bra så har jag Ig varning å det är ganska orättvist tycker jag. Men ska  lägga till lite sakr i arbetet bara så får jag G, å de e de ju självklart värt :).
Igår var också en underbar dag, jag Anna och Paulina kollade på korpen match, tyvärr fick min babys lag en förlust.. men fan va kul det var att kolla, Å min man är galet snygg!!! ;)
I morgon kommer pappa hem å det ska bli kul att se han igen, måste bara städa lägenheten innan han kommer hihi :).
Ikväll blir det pizzabak med min man å sen ska vi ha mys!

Jag saknar Mamma, Linnea och ida, GALET MYCKET!! Puss på er <3

xoxo





Emma - BODY BOUNCE
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig saknar dig oxå <3 <3 <3

2010-05-19 @ 17:57:03
Postat av: Nea

Du är bäst, saknar dig med <3

2010-05-19 @ 22:43:14
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Ida

Saknar dig med underbaring <3

2010-05-19 @ 22:45:22
Postat av: Anna

Trodde Göran hade dött ut och man hette Anna igen!

2010-05-22 @ 01:38:49
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 02:53:30
URL: http://tobbees.com
Postat av: Thayse para Tobbe Guldkillen

hiiii, please email: [email protected]

2011-06-21 @ 21:25:08
Postat av: Thayse para Tobbe Guldkillen

Hi Tobias ...



I am the Brasilcupid Thayse, please contact me, my email and msn is [email protected]



kisses

2011-06-21 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0