170510

Måndag
Första dagen på en ny veckan!
Skolan började idag igen efter tre veckor med praktik men som kanske inte blev tre veckor för mig hihi. Men iaf tillbax till skolan som började med att titta på en film och sedan en lektion med turism, sjuke slappt var det! När jag kom hem vid klockan 2 då gjorde jag inte för mycket, bara slappade vid datorn och tvn.. har också fått laddat ner lite nya låtar som jag ska lyssna på ikväll. Innan var jag och fylle på donken och käkade glass, mums!!
I morgon blir det skolan som börjar 13.50, Gillar vi ? OJA"! :)
Nu snackar jag med Anna på fejjan och innan med min älskade sis , hih Puss på er båda, ni förgyller min dag!

xoxo




Emma - ROAST PÅ BERNS! :D
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gottegris...glass två dagar i rad =0

Puss älskar dig!!

2010-05-18 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0