160510

Söndag
Det har varit en slapp helg som fän!
Klockan är nu 19.50 och jag kom väl hem till lägenheten runt halv 7 då jag har varit hos min man typ hela helgen och varit bakfull, inte bakfull, myssugen hungrig och mätt .. hihi allt som går att vara under en helg hehe! :) I fredgas var det ju som sagt den efterlä'ngtade jippodagen med min klass, vi hade tänkt ut att vi skulle vara hippies och så blev det! KLOCKRENT faktiskt :). Dagen började med att Sigge och Fylle kom hem till mig då vi skulle åka till willys och handla mat som vi skulle grilla på förfesten hos sandra som började vid 11. När vi hade gjort det så var det dax att börja förgroggen å då var klockan runt 10, Fylle började göra sallad som vi skulle ha till kycklingen medans jag och sigge började sminka oss. Vi var färdiga ca kvart i 11 då pappa körde bort oss till sandra där den riktigta förfesten började :).
Där satt vi å grillade samt drack till klockan var ca 2 då vi tågade genom håsten och vidare till skolan där alla klasser skulle träffas för att gå till socitén där det skulle vara massa lekar. Det var en lek som kallades klädstrecket och då skulle man mäta vilken klass som fick det längsta strecket och det var inte vi trots att jag och Anna bara hade trosor på oss, HAHAHA!!! :D
Kvällen fortsatte sedan på krogen efter att danne hade hämtat mig så jag hade fått ta en paus med en cheese på donekn och lite fint säållskap av Daniel stommen och peter :P.

I lördags gjorde vi inte många knop jag å daniel.. men vi köpte mat och hyrde film på kvällen, likaså idag fast utan mat och utan film.
Nu sitter jag här brevid min pappa i soffan och vi sitter vid varsin dator och ska snarft kolla på hockey när sverige tar sig an Canada, Själv tror jag att Canada vinner :P.
Jag pratar också med min älskade Sissey som jag saknar i massor nu, helt sinnes sjukt!! Men de e fan inte långt kvar nu vännen min.

Här kommer lite bilder från i Fredags :)



Sofie och Mikki



Tim och Sara



Sigge och Sandra



Amanda och Sofia



Curtan :D



Fylle och jag






Typ hela klassen!
Resten av bilderna kommer på facebook :)

xoxo




Emma - Älskar sin Daniel Johansson!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Du är min bästa vän <3

2010-05-16 @ 21:05:39
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0