130510

Torsdag
Idag har varit en slapp och mulen dag!
Igår var jag hos Anna, vi lagade tacos och bara myste. Meningen var ju att vi skulle kolla fotboll men så blev det inte för att regnet öööste ner över varberg. Så det blev massa mys hemma hos henne, vi kollade först på beck och sedan två avsnitt av Oth.. De e galet jävla bra!! Typ läge att börja om på det igen!! När vi hade kollat klart på Oth så ville Anna sova och jag skulle åka till Min Man ochj spenderade natten där, MYYYYYS!
Idag så vaknade vi runt halv 11 men låg kvar och myste ganska länge i sängen. När vi gick upp så var det dax att sätta sig vid matbordet då susanne och Tore hade lagat underbar mat som bestod av Grillat kött, bakad potatis och Kryddsmör , MUUUMS VAR DET!! :) Efter det så fick jag tvingat med Daniel och Johan på en prommenix.. Självklart blev det daggarundadn haha, passande ? :D
Nu sitter jag här i lägenheten och pratar med min älskade sis på fejjan, INTE LÅNGT KVAR NU!! :)
Ikväll blir det grill med Carina och pappa, samt kolla på hockey!! :)

I morgon blir det jippodagen och jag är taggad som fäään!! :)



DU ÄR GRYMT BRA ANNA! :)
xoxo




Emma - I morgon blir det förhoppningsvis en grymt bra dag! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

SAööööta ni är <3 <3 <3

2010-05-13 @ 19:47:59
Postat av: Nea

Ha det så jävla kul imorgon !! :D Var rädd om dig =) <3

2010-05-13 @ 20:00:11
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0