110510

Tisdag
Jajjemen, redan tisdag och det är bara en dag kvar av denna underbart korta vecka! ÄLSKAR RÖDA DAGAR :)
Idag har jag tillbringat en jävla massa tid med Anna, Stefan och Krister, i annas. Mest mys var det :). Vi lagade faktiskt en underbart god paj med kyckling, lök och champinjoner samt en sallafd med majs och gurka, Ett litet experiment men det blev lyckat som fan! Som allting brukar bli när jag är med Anna :).
I morgon blir det att kolla fotboll med henne också, det kommer nog bli skoj.
I natt sov jag hos Daniel, JAG ÄLSKAR DIG! Det är alltid lika mysigt att sova med dig. Vi spelade harpan igår kväll och märkbart är då att jag fick ut den men det fick inte han HA HA!
Nu sitter jag och kollar på hockey med pappa, Det är sverigt som spelar mot frankrike, HEJA SVERIGE!!
Jag väntar också på att linnea ska komma in på facebook så vi kan tjöta som bara vi kan.

Ha de
xoxo



PPPPPUUUUUUSSSSSS! <3



Emma - She likes to party with everyones eyes on her.. Kobojsarna - unbelivible!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööööt e han din pojkvän!! Var rädd om honom och dig själv!! Puss älskar dig!!

2010-05-12 @ 20:33:37
Postat av: Nea

Jag gillar att du och Danne är tillsammans :P Love SIS <3

2010-05-12 @ 23:25:41
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0