100510

Måndag
Jap, idag har det varit strålande väder och jag bara gillar det, klockan är 20.25 och solen lyser fortfarande :).
Jag kom nästan precis hem efter jag har varit och kollat på pölsa united i solen med Fylle. Innan vi åkte till håstens ip så gick vi en sväng på stan för att kolla kläder till Jippodagen som är på fredag, det kommer nog bli skoj då vi ska vara hippies! :)
I lördags var det ju som sagt fest hemma hos mamma, vi kollade både herr och dam finalerna. tyvärr så förlorade drott för herrarna och skövde för damerna så sävehof tog hem gulden!! det ogillades starkt!! Senare kom jonny och sandra, såååå himla klockrena människor, kan inte tänka mig hur det kommer bli efter en vecka i turkiet  med dom iunderbara människor hahah :D.
I söndags så låg vi kavr en stund i stugan när jag och daniel hade vaknat, mys!! Klockan 11 så skulle vi åka till göteborg för att fira daniels syster Anna som fyllde 24?? Är inte säker men har för mig att det var 24 :) I vilket fall så var det jätte trevligt, dom bjöd på jätte god mat och dricka. Sen förljde jag med Daniel hem för att kolla dom 2 sista avsnitten av band of brothers och jag tycker faktiskt att den serien är riktigt bra, längtar tills pacific kommer ut så vi kan kolla på det med!!! :) Vi kollade också på black hawk down, grym är den!! :)
 Matchen slutade för övrigt 2-1 till pölsa united och min m,an var awsome :) <3
Jag saknar Linnea jätte mycket och jag sitter nu och väntar på att hon ska komma in på fejjan så vi kan prata som bara vi kan hihi :).

xoxo





Emma - drop it like it´s hoot!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0