080510

Lördag
Och mitt uppe i helgen, I LIKE!
Igår var jag och Daniel på bio, denna gången blev det clash of the titans? Som visades i 3D och jag blev som vanligt seriöst rädd. När vi kollade på Avatar i 3D så tog det kanske några sekunder för ögonen att ställa in sig, Men igår så vettifan vad som hände.. det tog jätte lång tid för mina ögon att ställa in sig med 3D.. jag fick till och med ont i ögonen efter ett tag. Men kanske efter 10 minuter så var allt okej och jag kunde kolla på film i lugn och ro! :) Innan vi åkte till biografen så åkte vi till HEMMAKVÄLL och handlade en påse godis vilkety var sjukt jävla gott :D. Fy på mig!!  Filmen var faktiskt ganska bra tycker jag, men jag hade också förväntat mig mer, men men! Efteråt så åkte vi hem till  mig och la oss i sängen och precis när vi hade släkt så ringer Daniel tele å då ska han vara fyllechaffis åt sin kusin och efter det åkte han hem till sig!
I morse vaknade klockan halv 10 då jag genast gick upp och tog en välbehövd dusch och sedan en kopp kaffe med min papi som precis hade kommit hem från carina, SÖÖÖTA!! :)
Nu sitter jag hos mamma och har precis varit ute i stugan å städat upp och nu vädras det ut där så jag och min man kan sova där i natt. I morgon bär det av till Götet då Daniels syster Anna fyller år.
Jag saknar Linnea som fan nu, och önskar att hon kom hem och kunde vara med ikväll då det är fest!! vi ska också kolla på när det spelas sm final i handboll för både herrar och damer, i herrarna är det drott som ska spela å då hejar vi självklart på dom!
Ville bara säga med att Anna Samuelsson är jävligt bra!! :) <3

xoxo





Emma - DROTTTTT!! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0