070510

FREDAG!!
I natt sov Daniel hos mig ieg, Alltid lika mysigt att vakna brevid dig.. Oavsett vad klockan är :). Igår kollade vi bara lite på tv där gladiator gick, den är sjukt bra. Sedan gick vi å la oss för min man var väldigt trött, för mig tog det däremot lite tid att somna men tillslut så :). Efter att Daniel hade åkt så vaknade jag igen vid 10 då jag gick upp å åt lite flingor med jölk, synd bara att jordgubbssylten var slut, men det var gott ändå. Sedan satt jag vid datan å pratade lite med Linnea samt gjorde mig iordning för att åka till stan med bästa Anna Samuelsson då hon skulle göra lite shopping för lördagen. Själv hängde jag bara med :)
Efter det så bjöd hon hem mig till björkäng på middag, det var galet gott. Denna dagen stod det pasta och köttfärsås på menyn samtidigt som vi kollade på full frys, SJUKT ROLIGT! Sen var det dax för mig att dra mig hemmåt igen eftersom papi ska komma hem så jag röjde lite i lägenheten :).
Ikväll blir det nog bio med den bästa killen, annars vet jag faktiskt inte vad som händer :).
I morgon blir det vindrickande hos mamma med lite folk, MYSFAKTOR 100000!!



The world around us won´t stop turning tonight..

xoxo




Emma - TAGGAD FÖR LÖRDAG! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas vi får det mysigt i mon...fin bild ;) Puss

2010-05-07 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0