060510

Torsdag
Idag är en vanlig dag. Vaknade runt 6 först då min mans klocka ringde det betyder alltså att han var tvungen att gå upp då och åka iväg till sitt kära jobb, Medans jag fick ligga kvar och gotta mig! Sedan vaknade jag vi 9 och blev väldigt besviken på att jag inte kunde sova mer :(. Men upp gick jag och satte mig vid datan, efter ett tag kom linnea in och vi pratar fortfarande nu och jag bara gillar det! Idag vettifamn vad som händer, ska till blå dörren med louise kanske. och sen funderar jag starkt på att åka till mamma å städa ut Linneas stuga .. eftersom jag inte har så mycket annat för mig :P. det är ju dock väldigt fint väder ute :).
Jag har också spelat på king idag , alltid lika roligt typ :P

Saknar linnea och ida, men nu är det bara 54 dagar kvar tills ni kommer hem :).

ha de

xoxo




Emma - I LIKE!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Det gör du rätt i, städa stugan asså :D. Hihih ! <3

2010-05-06 @ 11:37:16
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra gjort om du gör det...mindre jobb för oss på lördag då vi ska kolla handbollen, idag har jag köpt chips och nötter till det ;)) GÖTT

2010-05-06 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0