050510 - 18.46

Still wednesday!
Jap, de e fortfarande mitt i veckan och jag gillar det! Jag har varit en stund hos Anna idag och vi åkte till björkäng för att handla kakor till kaffet som vi skulle dricka. Det är nog fan våran favorti sysselsättning, att åka å handla. Knäcker oss verkligen varje gång!!
När vi hade druckit upp vårat kaffe så visade Anna mig att hon sålde prylar för new body å då beställde jag en sport bh eftersom att dom jag har håller inte direkt boobsen på plats :p. Så en sådan för 150 kronor ska nog sitta som en smeck! Jag kollade på hk varbergs hemsida innan med å där stod det massa tjöt om att åka till åhus å spela beach handboll å det är fan guld så det borde vi verkligen göra, det hade varit så himla roligt!! :) hoppas att det är fler som är på den sköna idén ;)
Nu är jag hos mami å snart blir det mys och grill med henne och David. Kommer bli nice som fan tror jag!!! :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, är ensam i lägenheten så det kanske blir lite film och mys ikväll, vem vet ?

Ha de

xoxo




Emma - Whatever you like..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0