050510

Onsdag
Jao, redan mitten på veckan. Sen jag skrev sist så har det blivit lite förändringar angående min praktik. Tex att jag gick till Kiki å sa som det var, att jag hade en klump i magen varje gång jag skulle dit och att jag inte kände mig alls välkommen dit. Så då sa hon att jag inte skulle gå dit mer och att jag inte är den första som säger så om Strandbaden. Så nu känner jag iaf att jag mår lite bättre.
Igår var jag och hälsade på Anna på Time när hon jobbade, hon hade de sjuka passet på 17 timmars jobb igår. Först öppnade hon på Time sedan till Bergendahls och sedan för att stänga på Time. Hon är duktig hon. igår var jag och louise på tre toppar, och då tänker ni: Fan va skåpigt! Men då säger jag att vi cyklade dit å då blir det genast mindre skåp ;). Efter det så var det dax för möte med handbollen, där vo tog upp allt, och nu hoppas vi på en STOR förändring från våran tränares sida.
Jag vaknade brevid min man idag, det var massa mys och nu sitter jag här och skriver blogg så att Linnea kan läsa den hihi, och ALLA andra som också gör det. Jag håller faktiskt på att steka pannkakor å det ska bli göda.
Pappa åkte till Åre i morse för att jobba och jag vet inte riktigt när han kommer hem :(. Den killen är guld!!

Idag ska jag leka en sväng med Anna på hennes vilodag för i morgon ska hon ha en lika sjuk dag som igår, och sen ska jag till mamma lite senare ikväll. Puss på det!

Här kommer också bilder på linneas efterlängtade skor som hon har tjatat om att jag ska lägga upp, och jag kan bara säga: Dom är underbara!! :)



Första paret!



JATACK!!



Lite mer en vintersko, men ACK SÅ HET!!



<3

Efterskom skor verkar vara dagens ämne så kan ju jag passa på att visa mina studentskor som jag är himla nöjd med :)



Jag gillar dom!



MUMMA :) <3

ha de
xoxo




Emma - Som bara vi kan, Linnea
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Guldinlägg !!! Tack för allt sis. Sjukt snygga kommer vi bli du vet :D <3

2010-05-05 @ 12:37:22
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kommer att bli??

2010-05-05 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0