030510

Måndag
Jap då var vi på den igen, första dagen på en nya vecka. VIDRIGT!!
Kan typ inte förklara hur tråkigt det är med praktik.. eller hur mycket jag hatar det, för att vara helt ärlig så har jag e fet jääävla klump i magen varje gång jag ska gå dit!! USCH!!
Idag ä det ingen vanlig dag för det är min fars födelsedag, HURRA HURRA HURRA :). Grattis till han.
Jag har också umgåtts med Anna idag och vi var ocj kollade på TG- deromde/veddige, tyvärr blev det ingen vinst fö TG denna gången !!

Jag kan säga att jag saknar Linnea Alzén och jag längtar tills hon kommer hem :)

xoxo




Emma - VILL INTE!!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Snart är jag hemma sissey ! Kan inte annat än att älska det :) <3

2010-05-03 @ 23:16:19
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0