310310

Onsdag
Sista dagen i skolan för mig denna veckan, och jag bara ääääälskader det ! :)
i morgon bitti bär det av mot Norge och Stavanger och för er som har missat detta så ska jag hälsa på Linnea och Ida där, Har saknat dom så ! :) Så bilen med Bergmanpäronen och Puttepojkvännen samt mig Rissystern lämnar varberg i morgon 06.00 :).
Idag har jag hunnit med att vara i skolan i 2 timmar med först idrott med 08hvfr där vi hade hjärt-lung räddning på en plast docka och sen så hade jag hotellkunskap där jag var först med att lämna in mitt färdiga projektarbete och sen fick jag reda på att jag fick GODKÄNT på mitt matte prov som avgjorde om jag skulle få godkänt i hela matte A kursen .. OCH DET FICK JAAAG! :) Jag är så nöjd och stolt över mig själv !
Ikväll blir det herrmatch som jag och mami samt några flickor från laget har bestämt att vi ska kolla på, men det kommer nog vara fullt med folk där eftersom att dom kvalar till tvåan :) Spännande!
Jag ska också spenadera lite tid med min älskade pojkvän, kommer sakna han så när jag är borta :)
Idag har jag också hunniot med lite roliga saker som att betala räkningar till 3 och sen betala in pengar till Annas, Paulinas och Almas 20 års fest, Det kommer bli gaaalet :).

xoxo





Emma - You can leave your hat on ..


Kommentarer
Postat av: Mammma

hahha de kvalar till 1:an..pöss

2010-03-31 @ 16:57:15
Postat av: Nea

Det kommer bli guld :D ! Snart kommer ni ;) LOVE <3

2010-03-31 @ 22:50:42
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0