300310

Tisdag
Jap, då har jag bara en dag kvar i skolan denna veckan, känn gett ! :)
Jag sov hos Daniel i natt som igår bjöd på massa OC och mys. Det behövde jag efter den träningen, någon som kunde muntra upp mig! Träningen igår var OK förutom kommentarer som INTE var OK, Ångrar så att jag inte sa ifrån. Men med min erfarenhet efter denna sesongen så kommer det mera!!
Idag vaknade jag som sagt hos min man, som bjöd mig på flingor, jordgubbssylt och mjölk i morse, samt 3 avsnitt av oc, de e sjuukt :). Sen var det dax för mig att åka till skolan och ha religion. Och jag kände mig jätte duktig då jag stannade kavr efter letionen och jobbade jätte mycket med hemtentan som handlar om Kristendomen. Känndes riktigt gött, och när jag kom hem tog inte plugget slut så jag fortsatte med Idrotts uppgiften som nu också är klar :). NÖJD !
Ikväll blir det träning med bästa laget klockan 20 till 21.30, kommer nog bli lärorikt, Eller inte!
I morgon är det sista skoldagen för mig eftersom Norge väntar på mig på torsdag, Åker från varberg klockan 6 :)
Det är de värt :).
Jag är typ klar med mitt projektarbete med .. har satt in allt i pärmen och snart är det ett avslutat kapitel i mitt liv ;)



Saknar Anna samuelsson, MÅSTE LEKA SNART !! :) <3

xoxo




Emma - Snart får jag träffa Linnea, Min älskade syster yster !!! :) <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig e du snart kommer belöningen för allt slit...

Oj,oj vad är det för bild? ;))

2010-03-30 @ 18:15:26
Postat av: Nea

STÅ PÅ DIG KVINNA, SOM DU GJORDE SIST :D ! SNART KOMMER DU !! <3

2010-03-30 @ 22:39:14
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0