290310

Måndag
Känns faktiskt förbannat gott. Det måste vara att för varje dag som går så är vi en dag närmare Torsdag, och ett steg närmare Stavanger :).
Dagen började med att jag fick ett sms klockan 07.30 då det sotg att första lektionen är inställd pcg. sjukdom. ! Så det var bara att somna om :) Så nu börjar jag 12.10 istället.
I helgen har det inte hänt så mycket, Kom hem från stockholm i fredgas då Daniel hämtade mig på stationen och vi gick raka vägen över gatan för att äta kina mat, Kan det bli bättre ? :) Sen åkte vi hem till han och duschade och bara myste :)
I lördags var detdax för match , denna gången mot Banér, tyvärr slutade det med att vi förlorade !! :(
Annars har helgen bara varit lugn :)

xoxo




Emma -  Längtar till Torsdag :) <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att bara ta det lungt!! Pöss

2010-03-29 @ 12:07:28
Postat av: Nea

Jag vill med ha KINA SEA!! OBS ! Glöm inte min choklad :D Snart ses vi :) Älskar att läsa din blogg <3

2010-03-29 @ 22:26:05
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0