200310

Lördag
Mitt uppe i helgen alltså :)
Igår var en underbar dag.. vaknade runt 11 med min vid min sida.. jag skulle och simma på håstens simhall med någon klass jag inte har en aning om vilka det var. I vilket fall tyckte jag det var lite läskigt att vara där helt ensam så min kära mamma kom och tog en simtur med mig. Det var faktiskt ganska skönt, trots att det var 1000 meter. Vi gillade det men jobbigt var det allt ;). Efter det åkte jag med mamma hem till henne där det bjöds på sallad och vitlöksbröd som david hade gjort, huuur gott som helst!! Efter middag var det bara för min del att börja baka en jätte god kaka som mamma hade tagit fram receptet på ! MUMS blev det faktiskt :). Vi åt pizza och kollade på wic på kvällen. Då min man komma och joinade.. kvällen slutade senare i hans säng.
Idag vaknade jag vid 9 först då någon låg och kollade på mig .. men somnade om. Vaknade återigen vid 11 då jag kände att Daniel  fortfarande var vaken så jag ville inte vara elak, så jag valde att vara vaken med han ;).
Vi gick ner till köket för Sussanne hade lagat janson och köttbullar, Sjuukt var det ! Sen drog vi två avsnitt av O.C innan han körde mig till mamma först för att hämta min saker och sedan till stan för att släppa av ig hos pappa och sedan hämta Johan.
När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade skid skytte, men somnade tvärr. Så nu har jag duschat och jag känner att hungern börjar  krypa på..
Ikväll blir det All In med Anna samulesson på cheers hoppas jag. Då kommer min lilla röda flaska fram hihi ;)

Saknar Linnea och Ida jätte mycket. Men ska försöka att hålla det borta ikväll !
Tack Alla för en bra helg än så länge :) .

xoxo






Emma - Taggar till musiken i mina högtalare ! :)
<3


Kommentarer
Postat av: nea

Det gör du helt rätt i. Ha så kul det bara går. Jag saknar dig mer men snart ses vi och då blir det underbart :) <3 Var rädd om dig <3

2010-03-20 @ 18:12:09
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Det är bara till att ge den hjärat¨, saknar dig med , big love <3

2010-03-20 @ 18:54:57
Postat av: Mammsen

Hoppas du hade en kanon kväll!! Blir det nåt sim tillsammans innan du drar till Stockholm??

2010-03-21 @ 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0