180310

Torsdag
bara en dag lvar till FREDAGSMYS! :D
Idag började jag återigen klockan 6 i restaurangen, vi började med att cutta upp frukt och lite sådant! Sedan klockan 7 kom alla gäster som bara var 25 st idag.. igår var det 50 st. När allt var färdigt och alla gästerna hade gått så fick vi äta av frukosten och det var sjuuke gott. Efter det var det samling i hotellsalen där vi hade en utvärdering av frullen. Kan bara säga EGOTRIPPAD KLASSJÄVEL!! Fattar faktiskt inte vad som sker typ..
Men men.
När jag kom hem blev det lite plugg som bestod av samhällskunskap, inte överdrivet roligt men måste man så måste man!!! Efter det lagade pappa mat och idag stod det torsk med äggsås och potatis på menyn, gott var det ! Efter det tog vi en tripp till tvååker för att lämna post till Thomas och sen vidare till Bua där det blev kaffe och kaka, samt prat med Farmor och Arne :). Mysfaktor!
Och nu sitter jag här och har precis pratat med Linnea på fejjan, ja det var trevligt !
Jag har okcås idag ringt till Nailteam i Gbg för att boka tid så man kan få lite fina naglar till studenten :)

På träningen igår så var det inte bara träning utan också massor utav tjejsnack som denna gången handlade om melodifestivalen och Eric Saade som.. ja .. talar sitt eget lilla språk. helt okej för mig !!

Ikväll vet jag inte vad som händer, Min man Daniel skulle höra av sig när han lekt klart med Stommen så kanske vi skulle träffas en stund, Fyvadmysigtviskahadet! <3

I morgon blir det skolan som börjar 8.10 med samhäll och sedan 11.40 blir det återigen idrott.. fast denna gången i simhallen ;)



...




:)


xoxo




Emma - Kung fu panda är min hjälte !
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Like like that picture :D ! haha ! :D

Du är bäst :)<3

2010-03-18 @ 19:31:07
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0