170310

Onsdag
Jap, klockan är nu 05.30 och jag är redo för skolan som börjar om ca 30 minuter. Idag ska vi vara frukostvärdinnor i restaurang peder. Kommer säkert bli ganska drygt men det får helt enkelt gå. Kunde inte sova igår heller, somnade runt 2 då klockan ringde 04.40 men trots bara 2 timmars sömn så känner jag mig ganska pigg! Jag ska som sagt ha idrott idag med en frisör klass, hoppas det kommer gå fint. Känner mig nervös som fan med tanke på att jag inte kommer känna någon. Men efter idrotten så går lektionerna tillbaka som vanligt med lite trevlig Religion. Sen blir det hemmåt och packa väska då träningen börjar 18.40 ikväll och efter det om jag fortfarande är vaken så blir det A - flicks match hemma i idrottshallen :).
kommer säkert skriva lite till sen och berätta hur dagen har varit :).

xoxo




Emma - Trött !? Va.. Nae .. Jag !???


Kommentarer
Postat av: RIIIIIS !

älskar att du skriver lite blogg, men hänger lixom med lite där hemma ;) LOVE <3

2010-03-17 @ 12:18:34
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0