170310 - 17.08

Onsadg
Jap, har fortfarande inte sovit något idag, det känns förbannat bra med tanke på att jag kommer somna fett gott ikväll. Bara längtar efter det. Men första vankas det träning i idrottshallen mellan 18.40 - 20.10 sen är det match att kolla på som kommer att spelas av a flick, Kan bli spännande !! :)
Jag skulle ju berätta lite om hur det gick på min idrotts lektion. och kan säga att det gick fint, dom var jätte snälla både läraren (per) och frisör klassen! Hade bara teori idag så det var soft att slippa kuta runt och greja. Räcker ju med att jag ska göra det ikväll. :)
Pappa lagade mat innan och det blev fläsk med löksås och potatis. Det var riktigt gott.. Min pappa kan laga mat !!
Frukost serveringen gick bra idag, slappt att vara i köket och i morgon börjar jag klockan 6 igen fast denna gången ska jag vara i serveringen. Kommer nog bli spännande.
Tänkte också på att om en veka är det jag med hotell klassen som åker till Stockholm, kommer förhoppningsvis gå fint! :) och veckan efter det bär det av till Norge och min kära syster och min inte så vanliga kompis Ida ;) Hihi Älskar er båda så !! :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för ett varv i slingan innan träningen börjar.
Ha de



xoxo




Emma - Taggar till träningen !
<3


Kommentarer
Postat av: Mammma

Har vi fått samma smitta av ingensömnsjuka??

Puss Mamma

2010-03-17 @ 22:09:17
Postat av: Nea

Vad du är duktig och springer innan träningen. Jag och Ida har kommit på en deal och det är att vi väljer ett varsitt pass på enjoy och så går alla tre på det. Vad sägs ? När vi kommer hem ska vi träna :D ! Du är så söt Sis ! <3

2010-03-17 @ 22:20:02
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0