160310

Tisdag
Ännu en ledug dag som bara har flugit iväg, Meeen jag gillar det!! Vaknade hos Daniel igår efter typ hela natten med O.C som bara inte går att sluta titta på. De e galet. Igår var jag Danne och Johan ute och åkte för att jag skulle få se mitt första vildsvin, men så blev det verkligen inte ! Fick se några harar och ett antal rådjur men inga vildsvin, DÅLIGT ! Har hört att dom ska vara sjukligt söta ;).
Hela helgen har jag spenderat i Familjen Johanssons hus, känns som att jag bara snyltar på dom hela tiden , INTE OK.
I morgon blir det skolan och även en lektion som jag inte är van vid, IDROTT! Känner att jag vill ha G i den kursen så jag ska läsa upp den själv, Med andra klasser.. det känns faktiskt sådär.. men känner inte för att ha något IG i mitt slutbetyg när jag tar STUUUDENTEN !! (DET TAR SIG !)
När jag har skrivit färdugt här så ska jag gå ut på en prommenad, kommer kännas gött tror jag , eller hoppas på det iaf :).




xoxo




Emma - Idrott alltså, inte illa !?


Kommentarer
Postat av: Nea

vildsvin asså ? Om vi skypar så kommer du få se ett vildsvin som heter Linnea :D ! haha ! Miss you darling <3

2010-03-16 @ 22:41:53
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Ida

Och om jag är hemma så kan du få se två ;) saknar dig underbaring <3

2010-03-16 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0