130310

Lördag
dagen började med att jag vaknade brevid min fina pojkvän och vi gjorde inte mycket, vi orkade inte gå upp med en gång så vi låg kvar och bara softade och lyssnade på musik. Han skulle efter det åka till stan med Stommen och peter. Och med tanke på det kan jag inte komma ihåg sist när jag var på stan med någon, känns sjuuukt. kommer ihåg mina och Linneas impulsturer till stan för att bara mysa och gå i affärer  och kanske till och med ta en baguette på blå dörren. Men som sagt så var det ett tag sen och jag saknar det. :(
efter att jag hade sagt hejdå till Daniel så åkte jag hem till pappa  för att äta flingor med mjölk och jordgubbssylt och två löskokta ägg :).. det var gött !! pappa var inte hemma men kom precsi hem när jag hade tänkt att åka till mamma, så jag sa hejdå till pappa och åkte till mamma. Så nu sitter jag här och skriver lite :).
Var precis iväg och handlade kladdkaka som jag och mamma och davod ska värma nu så det kommer nog bli mumma med lite kaffe :).
Ikväll vettifan vad som händer faktiskt förutom att jag ska köra Danne, Stommen, Peter och Bonna Johan till björkgården där Björn Rosenström kommer att befinna sig. Men efter det vet jag faktiskt inte vad som sker, det återstår att se :).
Idag är det jätte fint väder och jag bara får massor av vårkänslor! jag pratade med Danne igår om Sommaren så sa han att han hade pratat med Putte och dom hade typ pratat om att i sommar kunde vi sitta på puttes altan i solen och grilla och dricka lite. och När Daniel sa detta så trodde jag att jag skulle flippa. det låter så himla mysigt ! Bara Läääääängtar till sommaren igen !
Saknar dig Linnea
Saknar dig Ida
Saknar dig louise
Hoppas att ni har det bra! Puss Älskar er ! <3

xoxo






Emma - När kommer du med sommalöven!?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem ska komma med sommarlöven gud??

Puss älskade

2010-03-13 @ 15:59:54
Postat av: Anonym

Du är söt ! Jag saknar dig så sjukt mycket. Det kommer bli mer av dem impulsrundorna ner till stan, jag lovar för jag saknar dem som faan !!

Puss och kram, DU är bäst <3

2010-03-13 @ 17:24:04
Postat av: Bergman ;)

Saknar dig med, jag saknar att ha roligt med dig och Linnea jag längtar tills vi ses :) Puss älskar dig hjärtat <3

2010-03-16 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0