120310

Fredag
ÄNTLIGEN HELG ! :) så frultansvärt gott.
Jag och min käraste Daniel har börjat kolla på OC som jag aldrig trodde att jag skulle börja kolla på , men nu äntligen har jag börjat och det är verkligen ingenting jag ångrar ;). Kan råda alla att se den serien !! Ikväll har jag nog inget planerat förutom att jag ska till min man och hans mamma ska laga kyckling samt att jag hoppas på några avsnitt av oc. Kan inte bärga mig !!!  I morgon vet jag faktiskt inte heller vad som händer .. får helt enkelt se vad som sker !! Men känner samtidigt att jag inte har råd att göra något speciellt med tanke på att jag ska både till Norge och Sthlm detta månadsslutet :) . Kommer nog bli trevligt !
Igår var pappa och hälsade på Stefan och hans familj i Båstad. dom hade haft mycket trevligt med god mat och dricka ..
Jag var också hos mamma igår och hon bjöd på mat och det var jätte jätte gott !! :) Tack för det !
Nu sitter jag och kollar på Wallander - tjuven, den verkar riktigt bra faktiskt :) . Jag känner också att hungern börjar krypa på så svagt ;)

xoxo








Emma - Nu är det slut på veckan de e dax för FREDAGSMYYYYYYYS ! :)
Om det så är det sista jag gör !!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Gotta dig ordentligt!! Puss

2010-03-12 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0