090310

Tisdag
Idag har inte hänt så jätte mycket, gjorde klart nedräknings planchen till studenten idag .. Börjar verkligen se ljuset i tunneln! Vaknade brevid min man som fick hålla mig sällskap för att pappa var på jobbet över natten .. så det var mysigt ! Jag fick även sminka han (bilder kommer) :D
I morgon ska jag tagga till det omtalade matte provet, hoppas verkligen att det kommer gå bra :). vi ska även på någon mässa som förbereder oss för vad som komma skall efter skolan. på kvällen blir det träning :)
Jag pratade med Putte idag med och vi pratade om resan som  vi ska göra till Norge som sker den 1 mars .. längtar verkligen efter att få träffa mina norska jentor !! ;)
Jag tog en tripp till mamma idag och kollade på Avatar, den sjuukaste filmen ever, kan inte annat än älska den! Hon bjöd också på väldig god mat och en skön och avslappand prommenad på stranden med dom små hundarna :) , Mysfaktor 10000 :)
Nu sitter jag och kollar på Dating in the dark och det är såå bra :) Fattar inte ens hur dom vågar ställa upp på det !! :)
För övrig känns det som att jag håller på att bli sjuk, känns som att feber kommer och går samtidigt som det smärtar i halsen och näsan rinner, men man ska inte klaga :) .



MIN MAN <3




Björkäng i en fin vårsol




Min fina och älskade Mamma :) <3

xoxo




Emma - If i only could, have a deal with god <3


Kommentarer
Postat av: Rebeckavafan

Emma , den 1a mars har redan varit ;) du har nog skrivit lite fel;P hihi.

2010-03-09 @ 21:21:01
Postat av: Nea

Åhh så underbart, jag vill med, jag vill med !!!! BTH, Danne ser ut som en transvistit :D:D<3

2010-03-09 @ 22:24:43
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahahha Max säger att jag ser ut som en pensionär...Tack Emma =)

2010-03-11 @ 15:16:17
Postat av: Emma

Första april menar jag ju hihi :) <3

2010-03-12 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0