080310

Måndag
Känns gott, en dag mindre till helgen :)
Kunde inte sova igår när jag gick och la mig vid 12 tiden .. så låg där och glodde tills klockan var tre på morgonen, INTE OKEJ ! Men konstigt nog är jag inte trött än. Får hoppas att det ordnar upp sig tills i natt. Har ganska myckjet plugg just nu.. tex matte prov på onsdag och hotell prov på torsdag! Det kommer förhoppningsvis gå bra :)
I skolan idag så fick jag till min förvåning se att man kunde hämta sina student mössor.. underbart, Jag ser ljuset ! Den är faktiskt fin :).
Efter skolan var jag hos Mamma en sväng och pratade lite seriöst snack, alltid lika mysigt :).
Pappa åkte till jobbet idag , men kommer hem återigen i morgon kväll.
I morgon blir det skolan och ännu mera plugg.. matte och hotell, Alltid lika roligt !
ha de

xoxo




Emma - LINNEA LINNEA LINNEA ÄR DEN BÄSTA !!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du som är den bästa!! Lycka till på provet =)

<3<3

2010-03-08 @ 22:18:36
Postat av: Mamma

Alltid lika mysigt när du är här!!!

2010-03-09 @ 07:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0