070310

Söndag
Ja jag vet jag harvart sjukt dålig på att uppdatera min blogg på senaste tiden , men det kommer bli ändring på det nu :). Jag kan ju börja med att berätta om min helg !

Fredag
Det var en underbar dag inte bara med tanke på att jag var ledig utan att jag faktiskt gjorde något med min lediga tid med min bästa Anna Samuelsson. Det började med att vi åkte till Klitterbadet iFalkenberg, där vi simmade 1000 meter. Jobbigt var det, men med massa bra musik i högtalarna och en possetiv Anna så fixade jag det! det var verkligen gott och jag behövde det :). Efter dom 1000 metrarna så bar det av mot bastun och det blev en lång stund i värmen sen vidare till duscharna. På vägen hem till Anna så stannade vi på kavntum för att handla sallad till maten som vi skulle laga. Det blev Hasselbacks potatis med fläskfilé och champinjonsås.. verkligen gott !
Vi hyrde också film och efter det kollade vi let´s dance sedan drog vi vidare till Louise där Alma, Simon, Robin och Lollo befann sig. Efter det blev det återigen hem till Anna för att kolla Smala Sussie. sen körde jag hem till mig och sov. Så den som tror något annat har ju då fel !!!!

Lördag
jag vaknade utvilad och fräsch som sagt då det stod match på dagens schema. denna gången tog vi oss an kortedala då vi vann med 16-12. sjukt gott att vinna lite igen. Vi överlevde som tur var hemresan från Gbg.. väl framme i  Vbg så åkte jag till Daniel då vi skulle kolla film och äta god mat och bara mysa :). Jag sov även där och vaknade såklart där med då..

Söndag
Vaknade hos min man vid 9 då han inte kunde sova mer. Då tycker han att det är bättre att ligga och klia sina fötter mot mina så jag vaknade! vi gick och tog en go dusch och sen lagade han mat hihi, gott var det ! jag åkte också till tvååker för att träffa min mamma som ser bättre och bättre ut för varje dag som går, skönt att se !Sen åkte jag hem till pappa då jag skulle göra mig i rdning för att kolla matcher i id med Hanna billing som jag senare körde hem till sitt hus i Trönninge. Nu är jag hemma hos Min Älskade pappa vi har precis ätit lite kvällsmacka med te och nu ligger han framför tvn där wallander - mastermind visas.
Jag pratar också med min älskade syster på fejjan chatten och inser att jag saknar henne jätte jätte mycket . jag känner mig inte hel utan dig!! KOMHEM !! Du & Jag <3.
I morgon vet jag att det blir skola 9.10 sen träning på kvällen , annars inget !! :)

xoxo




Emma - Turn me on, Take it off !


Kommentarer
Postat av: Mammma

Viken fin bild gumman puss älskade!!

2010-03-08 @ 09:13:52
Postat av: Nea

Känner mig inte hel utan dig, vi behöver varandra ! Saknar er så...alla !! <3

2010-03-08 @ 11:47:06
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0