020210

Tisdag
Jap, idag börjar skolan igen, men ingen ändring i schemat än så länge.. börjar 13.50 idag med, som vilken tisdag som helst !
I helgen har jag gjort mycket faktiskt .. i Fredagsv var jag och Anna på den som en vanlig fredag för oss nu ;) Var först på förfest hemma hos Alma och sen körde bengtsson oss till Bongo där det blev bowling för hela slanten .. men även lite dricka ;). Sedan vidare till cheers i en taxi som aldrig kom.. sjuk dååligt !!
Men kvällen blev lyckad som fan ändå ! :) Hem till min egen sän för att sova för ovanlighetens skull.. det senaste året hat jag ju sovit hos min man eller hos Anna när vi har festat ;)
På lördagen var det bara för mig att gå upp och duscha och sedan göra mig i rdning igen för denna gången skulle jag till min man som fyllde 20. Daniel, Johan, Anna, och Jeppe hämtade mig hemma hos pappa och sen åkte vi till Daniel där det var dax för presentöppning innan alla hade kommit. Jag köpte ett presentkort på guldfynd och sen beställde jag en tavla på daniel och mig från internet ! den var fakttiskt fin :). det bjöds på smörgås tårta och öl .. det gillade jag ! På den för andra gången denna helgen .. men tog det lugnt! vi gick ut i biljardrummet .. Jag, daniel, peter och stommen .. samt daniels två kusiner :) sedan vidare till stan som var fullsmockad denna kväll ! ;) sedan hem till daniel och sov där .. där spenderade jag också min söndag och lite av måndagen!
På måndagen när jag kom från Danne så blev det träning och sen till mormor och äta mat som hon hade lagat .. riktigt gott !!
Nu ligger jag och pratar ,ed syrran på fejjan och taggar för skolan !
Iväll får vi se vad som händer .. ska till falkenberg och träffa Jennifer ! :)



xoxo




Emma - Nästa helg blir garanterat en vit helg !! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt när du e här...pöss gullunge!!

2010-03-02 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0