280610

Måndag
Måndag igen , det betyder jobb, jobb och jobb!!
Jag sov hos Daniel i natt å jag vaknade i morse av att hans klocka ringde klockan 6 då jag var gaaalet kissenödi så jag var tvungen att kuta ner för att kissa och sedan kyssa min man hejdå då jag skulle gå å lägga mig igen. Jag hade ställt klockan på hgalv 10 för att det skulle vara fint väder så jag kunde sola.. Men när jag hade kommit hem till amma så låg alla och sov å då är det bäst att hålla sig tyst så man inte väckee dwn björn som sover hihi med andra ord mamma ;). Hihi! Så jag stack till jobbet för att handla frallor å då dök vickan på mig om jobb i morgon.. jag skulle egentlign vara ledig men så skulle vi få en stor leverans så jag får jobba 10 till 3 (dom bästa soltimmarna) men det får väl gå ;).
Ja efter frukost så körde jag max till jonathan och sedan hem för ay schteeka.. gott var det och jag fick nog lite färg ändå.. :P. Men det roliga var slut klockan 2 då körde jag till pappa för jag skulle duscha samt hämta lite trosos och andra saker så det inte blir en alzenare mindre i släkten hihi :).
Sen iväg till jobbet klockan 3.

Nu taggar ja´g som fan till kommande helg för på torsdag är det ekebo som gäller till på söndag när jag åker hem så är Linnea där å väntgar på mig!! FY FAN VA UNDERBART!!! :D

Nu äre fotboll som gäller, brasilien-chile..HEEJA!!

ha de




xoxo




Emma - Brassestol någon !? :)
<3


Kommentarer
Postat av: Sis !

Jag väntar mer än du anar. Jag måste få snacka ut riktigt nu när vi träffas, om mitt guda ligg :D

och du om spyor ;D

<3<3

2010-06-28 @ 22:01:19
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad händer egentligen??

Jag får aldrig veta nåt =((

;)

Pöss

2010-06-30 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0