270610

Söndag
Jap, idag vaknade jag brevid min underbara man, han är bäst! Klockan ringde klockan 06.45 då jag skulle ge mig av till jobbet klockan 7 för att börja kvart över 7 :).
Men innan jag berättar om dagens händelser tänker jag beskriva min midsommar med några ord: Jobb, Skjuts, SPYA, kärlek, ilska, glädje,bensin stopp fast med diesel, trötthet, sill, jordgubbar, släkt, vänner och tillsist men absolut inte minst pojkvän! Det blev jobb på midsommardagen så det blev ingen alkohol för min del .. emn det var lika skönt det med tanke på hur alla andra mådde dagen efter!! :P
Ja det blev som sagt jobb för min del idag med, dagarna går sinnesjukt fort när man jobbar tycker jag, tiden bara flyger iväg!!  Jag slutade klockan 2 så då åkte jag hem och då var mamma, david, max och mormor där som precis skulle till å dricka kaffe så det gjorde jag med.. gott som stryk var det!  sen blev det att sitta lite i solen för att få lite färg å nu sitter jag å kollar på fotboll mellan england och tyskland, å de e en bra match! Jag hejjar på england! :)
Ikväll blir det grillat med massa folk å mys hemma hos mamma!

xoxo




Emma - Måste bara säga att solen lyser!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

du är bäst <3

2010-06-27 @ 17:28:18
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mammselemammsen=))

Men du glömde ju beskriva den fantastiska marängsvissen GÖTTANS var det!!

2010-06-27 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0