240610

Torsdag
Som vanligt nu för tiden så var det läge för jobb och jag började klockan 7 idag :). När jag vaknade så sken solen som saden å jag blev bara arg för ag vill ligga ute å sola å bli brun.. :O .
Aja, i vilket fall som helst så vill jag bara sägat att det finns sjukt jobbiga människor som man BARA vill kötta hårt!! USCH!!
Jag och pappa var med den röda på bilprovningen å som väntat så var den felfri.... NOOOOT! Helt galet typ.. Läge att lämna in å sen sälja fort som fan hihi.. Nä usch, den lilla röda. älskar den!!
I morgon är deet midsommar, som betyder fest för dom flesta.. men inte för mig.. För mig betyder det JOBB, JOBB och JOBB :O.

ha de

xoxo




Emma - SOMMARNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0