230610

Onsdag
Ja ni kan ju gissa vem jag vaknade brevid i natt???
Alla som tänkta DANIEL tänkte jävligt rätt :)
Jag sa att ajg skulle skärpa mig och det gjorde jag, för det var han som frågade om vi skulle leka hihi, det gillade jag :D . vi var först ehmma hos honom men sen kom jag på att jag skulle ta mina p piller som låg hos mamma så då åkte vi dit. MYYYYZZ!!
han ställde sin klocka på 05.35 för tt kunna snooza en gång å sen gå upp å när han gick upp så kunde jag ligga kvar i en halv timme till, det gillade jag :)
Jag gick upp, tog på mig, sminkade mig lite å sen gav mig av mot björkäng :).
Jg kom hem till mamma för ungefär en timme sen å nu ska jag bara ta det lugnt framför tvn typ.. och i kväll blir det sängen TIIIIDIGT!! :)
Ah just det, igår när jag å danne kom till mamma så hade hon bakat juvligt bröd som vi åt av innan vi skulle sova. TACK MAMMA :).

ha de




xoxo




Emma - Pratar med Sis på msn :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0