220610

Tisdag
Dagen började bra!
jag vaknade brevid min man i morse och det beror på att jag är så gaalet vek. Jag måste fan skärpa mig! Grejen är att jag tar varje chans jag får att vara nära min man även om det inte är bra för oss att vara med varandra jämt å ständigt. Innerst inne så vet jag det men då är jag så korkad att jag säger: JAG VILL KOMMA TILL DIG!?
Aja det ska jag iaf bli bättre på!
Jag vaknade som sagt i himle, klockan var då runt kvart över 5 å då kunde jag iknte sova mer eftersom jag var spänd på min första arbetsdag för sommaren :). Mannens klocka ringde vid 6 å då gick han upp. Jag behövde inte åak till björäng förän halv 7 så var jag där klockan 7 så jag kunde repitera lite PLU nummer samt att ta en mysig morgon fika med vickan :)
Dagen började lugnt sen kom giant leverans efter leverans å det tog toid att få in allt kan jag lova, när jag gick klockan 4 så var fortfarande inte allt inne, men det fanns ju att göra hela tiden å det var ju gott för då går tiden fort :).
Ikväll ska jag sova hos mamma har jag bestämmt mig för så blir det inte så långt till jobbet i morgon då jag börjar klockan 7 igen :).
Just nu pratar jag med min bästaste syster i hela vida världen. Synd som fan är det om henne eftersom hon är jätte sjuk, STACKARS!! Krya på dig!

ha de

xoxo




Emma - Redo för sängen känns det som :P
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Du är ju bästa syster yster, då kan ju inte jag vara det :P

Krya på oss <3

2010-06-22 @ 17:46:50
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hm jag bakar bröd nu så kom snart så får du varmt nybakat =))

Pöss

2010-06-22 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0