210610

Måndag
Underbara måndag, NÅÅÅT!
Jag vaknade av att Fylle skickade sms till mig. Klockan var då 10.22 å det är väl en ganska lagom tid att gå upp, tycker iaf jag ;).
Jag har också hunnit prata en sväng på facebook med min älskade syster samt göra en operation av min vidriga tå med nageltrång på båda sidorna, SUCK!! Annars ska jag äta frulle och sen ge mig iväg till jobbet en sväng och senare ikväll blir det lek med den bästa amma samuelsson, Hon är guld värd!!
Igår vaknade jag i mammas hus som jag och min darlin och min lillebror har passat under helgen. Samtidigt som vi hämtade JJ i stan så köpte vi frallor å det var bara mums, sen gick vi raka vägen in i sängen och kollade lejonkungen, eller ah.. jag somnade visst! Sen skulle jag hämta mamma och david på stationen klockan 4 å sen hem till dom för att grilla å äta nypotatis med bea och sallad till. Det var sjukt gott! Tack för det. Jag fick en liten present av mamma som tack för att jag hade varit hus-,hund och barnvakt.. ett grönt linne, det var jätte jätte fint, Tack mammi :).
Nu ska jag äta frulle.

ha de

xoxo




Emma - Turkan tar sig som fan!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0