210610 13.47

Måndag igen!
Dock lite mer underbar än i morse. Det känns som att min feber har släppt som jag vaknade med i morse, SKÖNT! Jag pratade precis med Anna i telen på hennes lunchrast och vi pratade om ekebo som är nästa helg och JAG SKA MED! Pratade precis med Alma på jobbet med och vi bytade lite pass hit och dit så nu kan jag åka iväg å inte förlora ett enda pass, Hur bra är inte det ?? :)
Anna du är underbar och jag ångrar aldrig något när jag är med dig, trots att du får övertala mig till det mesta, men det är det jag älskar dig för!!
Så den första, andra tredje och fjärde är det ekobo som gäller, det kommer bli gaaalet!!



<3



Vi vet hur man gör!



Guldtjejen min!



Camping-, fest-, dans- och slappislivet, HÄR KOMMER VI! :D

Ha de


xoxo




Emma - Blev helt plötsligt väldigt taggad ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DET!!!! :D ekebo kommer bli bästa på länge ! :) favorit i repris ! jag älskar dig underbara vän!

2010-06-22 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0