190610

Lördag
MUMSDAG!
Idag vaknade jag tidigt då jag var galet kissenödig, underbart var att jag såg min man som kom till mig igår. DU ÄR SÅ SÖT!
Sen gick jag å la mig igen å ställde klockan på 11 då vi var tvugna att gå upp eftersom jag skulle spendera en dag på stan med bästa louise och så blev det. Vi åt frulle och sedan körde vi å hämtade JJ å sedan bar det av mot stan. När vi kom dit så skijdes vi åt för dom skulle kolla lite i olika affärer än vad jag var sugen på, så jag väntade in louise så vi gick till gina där jag köpte leggings och örhängen sen gick vi till lindex och kollade där det var lite rea så där hittade jag en sjal som jag blev jätte nöjd med :). Efter det blev det vidare till H&M där jag till min stor förvåning hittade en rosa BH i min storlek, push-up btw så det var jag riktigt nöjd med, köpt och klart gick vi vidare till E house där det blev underbar vaniljlatte, MUMS :).
Vi gick sedan upp till stan igen där vi mötte Danne och Johan för att sedan bege oss hemmåt. Tack Louise för un skön dag.
När jag kom hem svängde jag förbi bergendahls där Anna jobbade så jag stannade där å tjöta lite, å köpte kattamat och marinad till köttet ikväll, det kommer bli mums.
Snart ska jag ge mig av till Anna för att sedan köra henne till kungsäter där hon också ska hämtas sent i natt, jag ska också köra Dannes päron hem i natt, får hoppas att det inte krockar bara.
För övrigt ska Danne och jag leka ikväll med grill och potatisgratäng, max är också sugen så han ska vara med hihi :).
I morgon ska max spela match så jag ska köra han till samlingen, hihi SÖÖÖT :D.
Ha de

xoxo




Emma - Inget groggande på hela helgen, känns bra som fan! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Det låter som en äkta mums dag ;) <3

2010-06-20 @ 20:46:10
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack underbara dotter för all hjälp i helgen...du är en klippa!! Pöss löv ya

2010-06-20 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0