180610

Fredag
Redan fredag och helgen är här :).
Det är fint väder idag men det blåser ganka mycket så då vill jag inte ligga ute med tanke på att jag är förkyld som ett as. Synd! för jag är gaaalet vit :P.
I natt sov jag i Tvååker hos mamma, max och david, det var trevligt men jag vaknade vid typ 4 på natten och var rädd så jag gick in å la mig på soffan haha :D. Sen vaknade jag igen vid 20 över 9 då mamma kom upp och gick ut med hundarna :). Sen blev det frulle
Sen var de i full gång med att packa å göra sig klara för en resa till Köpenhamn och danmark där det ska slappas och levs livet för dom, det är dom värda!! :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och grilla med max och Danne då jag och mannen är husvakt hihi, det kan bli galet mysigt hihi. Sen i morgon ska jag köra lite folk här å där så då blir det nyktert för min del även på lördagen!!
Inte för att jag är något större fötbollsfan men jag kollar typ på alla matcher hihi, Tyskland fick förövrigt stryk av serbien precis med 1-0 :p.
Jag pratade med Linnea på msn innan idag och precis när vi satte oss vid frukostbordet så hörde david ett MJAU! Dåöppnade vi dörren å där var han på trappan, helt sjukt, han har ju varit borta i tre veckor å måndag :O. Galet skönt att se han!! :).
Ha de
xoxo




Emma - SOL! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0