170610

Torsdag
då var snart studentveckan över och det känns ju helt galet!!
Allt började för min del i torsdags när vi hämtade Linnea och ida i Gbg såå skönt att se er igen!! Direkt nät vi kom till varberg så åkte vi till farmor och arne å fikade sen vidare till stan då Linnea skulle klippa sig. Festen började i måndags morse då vi åkte til sandra i min klass där alla i mn klass befann sig :). Sen vidare till sparbankshallen där vi skulle bli fotograferade, sen till cheers för att käka mat och sen tillbaka till sparbankshallen där vi satt och väntade på utspringet. Utspringet kom och efter det blev det att åka flak och sedan dirr hem till mamma där alla i släkten var. Mat och mys blev det. Tack mamma och David för allt, det kunde verkligen inte bli bätre.
Bakis som ett djur dagen eftrer då åkte vi till sparbankshallen igen där vi skulle på avslutningen, sjukt bra var det :)
Allt var underbart, Tack alla för att ni gjorde min student till allt jag ville den skulle vara!!
Kommer faktiuskt sakna 07HRA också, konstigt men sant :P.
'
Ha de
xoxo




Emma - Destination unknown!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0