100510

Torsdag
Idag är det en soolig dag för mig men vädret är bara regn.
Jag vaknade i morse av att klockan ringde klockan 8 då jag gick upp och tog en lång ducsh, gott som fan var det. Jag år lite frulle som bestod av bara a-fil för jag kände mig inte alls bra i magen, mådde illa och den krampade konstigt. Men när jag väl hade fått i mig all fil så packade jag lite och gav mig sen iväg för att tanka min bil och pumpa däcken. Sen gav jag mig iväg för att leta parkering för jag skulle klippa mig idag. Jag blev faktiskt nöjd, denna gånegn med :). Efter det gav jag mig icäg till tvååker, mamma och david. och mamma som mådde bättre idag, skönt att höra :).
Jag och Daniel var också en sväng i staden då han skulle inhalndla helgens alkohol.
Jag hade en sjukt konstig dröm i natt, men vem vet det kanske har någon sorts betydelse !?
I morgon ska vi hämta Ida och Linnea i Gbg klockan 12.45 och jag LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR så efter dom :).

xoxo




Emma - Jag är glad
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Snart är jag hel igen :) <3

2010-06-11 @ 11:28:42
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0