090510

Onsdag
Idag är en väääldigt tråkig dag !
Jag vaknade i Himle, fast inte denna gången brevid min man för han hade redan gått till jobbet och jag hade inte märkt någonting.. Helt sinnes :p. Jag gick upp och tog på mig kläder och sedan hem till pappa för att äta lite frulle och hämta min dator för att sedan ge mig av till Tvååker där mamma och David befinner sig.
Idag stog det städning på schemat emn just nu sitter alla tre bakom varsin dator.. Men jag klagar inte hehe!
Idag ska jag även till gekås med Anna, det ska bli mycket mys! Saknar verkligen henne nu eftersom det var ett bra tag sen vi sågs sist!! :)
Igår var jag med Louise från klcokan 1 till klockan halv 8 kanske, vi kollade på film, drack kaffe, åt kaka och sedan blev det morötter och dipp, det var verkligen mysigt gumman, tack för en underbar dag! :)
I morgon ska jag klippa mig på theminic i stan och jag hoppas att jag blir lika nöjd som alltid!
 Nä nu blir det att spela på king.

xoxo




Emma - I morgon kan vi säga: I morgon kommer dom!!! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu ska vi snart städa men slappa framför datorn en stund är ett måste!!

Pöss LÖV

2010-06-09 @ 11:31:03
Postat av: Nea

Vi kan säga: Imorgon åker vi. <3

2010-06-09 @ 12:04:41
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack själv undebaraste emma, alltid lika undebart!! <3

2010-06-09 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0