070510

Måndag
I detta inlägget hade jag tänkt att räkna efter lite :)
Men som alla som läser denna bloggen redan har märk så är det inte min starka sida, men skitsamma!

-
Det är 3 dagar till jag ska klippa av mitt vidriga hår.

-Det är 4 dagar tills min ÄLSKADE SYSTER och min ÄLSKADE VÄN kommer hem!

-Det är 5 dagar tills jag och Linnea ska göra våra naglar långa och fina.

- Det är 6 dagar till vi ska kläa flaket.

- Det är 7 dagar kvar tills STUDENTEEEEEEN och 7 dagar tills jag och min man har 16 MÅNADER TILLSAMMANS!

Ja sådär ser väl den kommande veckan ut tror jag + massa annat roligt.
Men nu ska vi blicka lite bakåt för helgen var ju awesome!!
Det började i fredags då jag vaknade runt 9 och gick upp för att sedan ge mig iväg till Willys med min papi för att handla lite. efter det packade jag min lilla väska för att åka till mamma där solen sken och allt var jätte bra.
När jag kom dit så skulle mamma och david nästan åka med en gång för dom skulle till stan. så vad gjorde jag då ? Jo jag gick uta och satte mig i solen för att steka, blev det varmt !? Äh ja det kan man säga svetten bara lackade i pannan på mig. Senare på kvällen så hämtade jag min man för det skulle bli vindrick opch öldrick och matätande i STORA mängder. Det blev grillat med krocketter, potatissallad, beasås, sallad, kött och majskolvar! SINNESSJUKTGOTTVARDET!
Med maten kom ju dock ganska mycket alkohol, vad jag fick höra dagen efter så hade jag ensam druckit 3 falskor vin, det är ju helt sinnesjukt!! Aja i fyllan och villan så började vi ju självklkart diskuter SNUSK, jag och mamma och vi kom fram till att jag behövde ett vibbrearnde ägg och så blev det ju självklart hahah :D.
Ja när jag väl hade kommit till sängen så däckade jag som en tok och kommer inte ihåg speciellt mycket efter det.
Men dagen efter kommer jag ihåg, TYVÄRR ! Jag var fortfarande dragen när jag vaknade och lyckades då hälla vatten på min man som hade fixat vatten till mig och jag knäcker ju mig!! hahahajha :D Han tyckte dock inte att det var speciellt roligt. Men men , back to sleep och sedan hem till daniel där det blev en soft kväll. Vi lagade mat och kollade på tre filmer med dannes bror johan.
Söndagen bestod av sömn samt en lång och soft åktur runt i trakterna. det var mys och kvällen blev i samma genre.
 Här kommer lite bilder från fredagen :)



Jag




Mamma och jag :)




Jag och Daniel <3


xoxo




Emma - Regna inte, regna inte, regna inte, regn.. FAAAN !! :O
<3




Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter som en GULD vecka! och helgen lät inte helt dålig heller. :D <3

2010-06-07 @ 12:12:15
Postat av: Mamma

Så fina kort!! Ja inte jag då!!! Ögonen ser ut som två pisshål i snö..

Pöss Löv ya

2010-06-07 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0