040510

FREDAG
Jap, då var denna veckan till enda och helgen har bara börjat.
Vädret idag är galet bra, solen lyser från en klarblå himmel and as we speak så ligger jag i solan å bara steeker. Kan man annat än älska !?!?!?!?
Dagen började klockan 9 för min del då jag gick upp och satte igång plattången för att platt mitt busiga hår, efter det så tog jag på mig kläder för att sedan ge mig iväg till willys med pappa å handla, sagt och gjort!
Väl hemma så ringer min telefon å då är det min söta lärare Kiki som vill att jag kommer ner till skolan för att göra klart mitt arbete i näringslära, det gjorde jag snabbt som attan eftersom att solen väntade på mig hemma i tvååker. Jag gjorde klart allt å lämnade till challe och fick då ett G i betyg, Bra gjort! Jag satte mig sedan på min bike och trampade hem. När jag var hemma så slänge jag ihop lite greje för kvällen och sedan satte mig i den röda för att åka till tvååker.
Nu är mamma och david iväg i stan och jag ligger som sagt i solen.
Jag paratde med min älskade syrra igår i telefonen, alltid lika skönt att höra hennes rösr, vi pratade som bara vi kan" Snart är ni hemma igen ! <3
Ikväll blir det grillning med mamma david och Daniel, mest mys ska det bli !

xoxo




Emma - Sommaren är här och solen skiner!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

SCCCHHTEKA Är det vi kan bäst !!

LOVE <3

2010-06-04 @ 22:51:46
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hihi mysigt hade vi dockan.Pöss löv ya

2010-06-05 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0