030510

Torsdag
¨Ja då är helgen snart här, men för min del har den ju redan börjat. Började i tisdags då vi var lediga i onsdags :).
Vill bara säga också att jag är ledig hela nästa vecka med!!
Igår var jag med Fylle på gekås för hon skulle handla lite prylar till napa och lite annan shit efter det så åkte vi ner till skolan så att jag kunde betala 140 kronor till lärarna för middagen vi ska äta på skolavslutningen, MUMMA!
Sen blev jag hemkörd, då satte jag mig i min egen bil och drivade hem till mamma där det först blev fika och sedan lite pill i deras trädgård, men inte för mig för jag solade lite hehe, göttärä!
Sen åkte jag hem till lägenheten för att som vanligt städa på onsdagar då pappa oftast kommer hem från jobbet på torsdagen å då får det inte se ut som ett bombnedslag i HELA lägenheten :).
Min älskade kille kom hit igår och vi grillade som vanligt majskolvar med kryddsmör och kött som vi hade marinerat i honung och honungsmarinad med grillkrydda! Det var VIDRIIIGT GOTT :). Riktigt bra kockar är vi Du & Jag Baby! :)
Idag får vi som sagt se vad som händer, har inte riktigt koll på läget men ska iaf ner till skolan för att städa ur mitt skåp och sen blir det plugg kan tänkas.. :)
Solen skiner idag med, fast de e storm.
ha de



xoxo




Emma - Inte lång tid tills vi ses nu. 7 DAGAR!?
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då får du kocka på fredag babie =))

Pöss

2010-06-03 @ 12:35:46
Postat av: Nea

underbart att höra !!

Snart ses vi !!!!!!!!

<3

2010-06-03 @ 23:08:16
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0