010610

Tisdag
Kan fan inte fatta att det är JUNI redan, jag vet att jag säger det ofta men tiden går ju för fan helt galet snabbt :O.
Igår var jag och Fylle och kollade på korpen match, jag är en trooogen suporter, hihi! Som vanligt var Stommen, Börret och Söder där å kollade också, men även Fille och Anna runesson. Dom vann med 5-3 och min man var som vanligt superduktig, jag citerar timmy på deras fanclubs sida på booken :"Danne lägger in smörbollar" HAHAHAH :D.
Hue kul match som helst att kolla på.
Innan vi kollade på matchen så bakade jag och fylle kladdkaka som inte han bli klar så vi stängde av ugnen och åkte och kollade fotboll å när vi kom tillbaka så var den klar och helt perfa dessutom :D. Så när vi kom från matchn så var det dax för kladdis och sen skulle hon dra.
Då kom Daniel till mig och vi grillade som vanligt haha, denna gången kyckling och majskolvar med kryddsmör, de e fan MUMMA! :)
Idag vaknade jag vid 05.40 av att Dannes klocka ringde då han fick upp och pussade mig hejdå, men sen kunde jag faaan inte sova så nu sitter jag här i min ensamhet och skriver :).
Till min glädje så är det verkligen galet fint väder ute, redan 14 så det kommer bli en varm dag tror jag, ÄLSKAAAA!
Jag hoppas att få prata med Linnea lite på booken idag för jag ska snart ner till skolan och jobba lite hihih, hoppas på att bli färdig med denna skiten snart :).
STUDENTEN TAR SIG!
Hörs sen!

xoxo




Emma - Älskar och saknar Linnea så det gör ont!!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Om 11 dagar syns vi igen !! ÄLSKA ! Jag vill med se på fotboll, när dem spelar :D

LOVE <3

2010-06-01 @ 10:59:40
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar dig stumpan <3 <3 <3 Pöss löv ya

2010-06-01 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0