300110

Lördag
Idag känner jag bara BÖÖÖÖÖÖH !! Usch vilken huvudvärk jag hade när jag vaknade i morse, de va sjuuukt! Men inte lika sjuuuuk som kvällen och natten igår!!!
Fy saten var galet det var haha, det slutade med att vi inte fick komma in på cheers eller nyfiket så vi drog till oscras.. där vi inte hade pengar till att gå in ! men Anna frågade tjejen i entren om det inte räckte med att vi betalade för den "ena" hahhahahahah.
Fulla blev vi och gott var det !
Jag sov hos min baby och har typ spenderat heelda dagen där med mys och semlor med kaffe och stekt potatis med ägg.. MUUUMS!!!
Daneil skjutsade mig till pappa sen så skulle jag ta bilen till mamma samt att jag skulle lämna öl hos Alma. Men jag kom ju inte längre än dit. för när jag svänger in i tvååker så smäller det till i däcket och det börjar dåna som aldrig förr ! och när jag har parkerat bilden hos Alma så luuuktar det bränt gummi som fan så jag kollar å då är hela däcket kapputt !! :)
Snart kommer Daniel och hämtar mig för vi skulle tydligen skjutsa Johan till Borås. allatd lika roligt med en roadtripp!!

Bilder från kvällen kommer någon gång under veckan!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fan är det med våran bil ??? :O

2010-01-31 @ 01:03:42
Postat av: Mammsen!!

Vet inga barn som hade så många punkteringar som ni...på cyklar och mopeder...kan det vara ett mönster mohahaha

2010-01-31 @ 10:51:12
Postat av: Emma

Jaaaaag veet fan inte ! Helt störd ! Hahaha ett litet mönster kanske ;)

2010-02-01 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0