290110

Yes, nu sitter jag här i min säng och lyssnar på (Brennan heart - Just as easy )  Grymt bra faktiskt, om man ska tagga till fest vilket jag gööör ! :D.
Jag ringde till ungdomsmottagningen innan , och som vanligt lyckas jag skämma ut mig haha! När man ringer dit ska man lämna sitt hem nummer efter pipet. och när det har pipit så börjar jag säga mitt mobil nummer men avbröt genast då jag kom på att man skulle lämna hem nummer. Och sen gör jag samma sak en gång till, men till sist jag fick ur mig mitt hem nummer och har lagt på så efter ett tag så ringde dom upp mig! Och när jag har svarat som jag alltid gör : Hej! De e Emma. så viker människan på andra sidan linjen sig och hon ger sig inte heller , efter typ 5 minuter så säger människa: Förkåt mig, men jag tänkte på meddelandet som du lämnade HAHAHAH !
Detta var ju lagom roligt.

Nu väntar jag på att Anna ska koma förbi så vi kan planera inför kvällen. Det börjatr med att jag ska klippa mig vid 17.30 sen vid 18.45 så ska vi på bio (snabba cash, DÄR BÖRJAR FÖR KRÖKET) och efter det så blir det krogen och cheers för hoppningsvis:) .
Är så taggad och suugen nu !!



GULDTJEJEN !! <3




HAR HÖRT ATT DEN ÄR SJUK !! :)

xoxo





Emma - Taggad till tusen !

Kommentarer
Postat av: Ris

Underbart att höra att ni är på gång iaf :D

Sup åt mig med ;) <3

2010-01-29 @ 18:42:50
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0