280110

Torsdag
Yes, snart helg och massor av skoj!
Idag har jag varit i skolan med ett projektarbete heeela dagen lång, helt okej faktiskt .. när man har en sån guldlärare som Kikki är , HONÄRBÄST!!
Allt känns mycket bra idag, mitt i projektarbetandet så tog Kikki med oss ut på en behövlig promenad.. det var gott !! Sist hade vi klassråd och helt plötsligt skulle champagne frukosten bli hemma hos mig , jaja får väl se om det verkligen behöver gå så långt!! Men allt prat om studenten får mig på så bra humör, och jag verkligen längtar !! :)
Nu sitter jag här och käkar lite, var såå hungrig, väntar också på att Jennifer Nilsson ska höra av sig så vi kan ta en fika, Det ska bli mysigt!
Igår var jag iväg på träningen, tjejerna där är heeelt underbara, skönt att komma iväg å tänka på lite andra saker. Jag har också kommit på att jag ska hålla mig så sysselsatt som möjligt.. det är nog till min fördel ;).
När jag cyklade från träningen så skrev Anna sms om att hon ville till donken, och jag var som ni säkert förstår inte sen med at hänga på .. men jag köpte bara en glass hihi :) Trevligt var det iaf ;) !
Innan jag skulle sova så ringde jag till in underbara pöjk, han om någon får mig alltid på massa andra tankar hihi, :).
 är nog läge att äta upp och åka och tanka snart !



MyHappyFace !!

xoxo



Emma - Ten million fireflies |v|

Kommentarer
Postat av: Sis

Love your happe face :)<3

2010-01-28 @ 20:11:03
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0